Telenet is een gekende Belgische provider die allerlei diensten aanbiedt op vlak van telecom. Zo kan de klant bij Telenet terecht voor telefonie, internet en televisie. Het comfort van de klant staat bij de provider steeds op nummer 1, waardoor men als consument zelden of nooit met de handen in het haar hoeft te zitten. Aangezien de core business van Telenet het bieden van communicatie-oplossingen is, hoeft het niemand te verrassen dat er ook een dienst webmailing gratis aangeboden wordt voor alle klanten. De manier waarop deze dienst webmailing is uitgewerkt is wel verrassend, en enkel in de goede zin.
Telenet webmail : het vooropstellen van het belang van de klantDe dienst webmailing van Telenet toont in een notendop aan waar het bij de provider nou allemaal om draait : ervoor zorgen dat de klant steeds en overal op een efficiënte, vlotte manier kan genieten van de diensten op zijn of haar persoonlijke manier. Wanneer men klant wordt bij deze internetprovider, krijgt men automatisch login gegevens voor de dienst webmailing. In de mailomgeving kan men vervolgens alles instellen naar eigen wens, waardoor ook de dienst webmail een oplossing op maat is. Het instellen van de mail kan zonder veel poespas worden gedaan, waardoor men steeds gepersonaliseerd kan werken. Bij problemen, storingen of dergelijke kan de consument steeds terecht bij de klantendienst. De klant kan al zijn of haar communicatie per mail laten toekomen bij de webmail van Telenet, waardoor online communiceren ineens een stuk eenvoudiger wordt. Een bewonderenswaardige dienst dus. |